سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

مردم در حماسه 9 دی پاسداری خود از کیان اسلامی؛ استقلال؛ هویت ملی و صیانت از خون پاک شهدا را به رخ دنیا کشیدند

خبرگزاری بسیج: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مردم در 9 دی از همان سنگرهایی که انقلاب و نظام اسلامی را پدید آورده بودند یعنی همان سنگر مساجد و هیأت های مذهبی خیز بلندی را برای دفاع از آرمان های انقلاب و رهبری برداشتند و پاسداری خود از کیان اسلامی؛ استقلال؛ هویت ملی و صیانت از خون پاک شهدا را به رخ دنیا کشیدند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و حتی در تاریخ نهضت های اسلامی است.

وی 9 دی را یک حماسه و عظمت خلق شده توسط مردم و با هدایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: باید از زوایای مختلف به این حماسه پرداخت.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: در بحرانی که از سوی دشمنان نظام برای انقلاب بوجود آمده بود، تدبیر؛ ایمان و توکل به خدا و همچنین نگاه الهی مقام معظم رهبری موجب عبور از این بحران شد.

 وی تذکرات و هشدارهای مطرح شده از سوی رهبری و از سالها قبل را پیش زمینه ای برای آمادگی با چنین وضعی دانست و گفت: گویا رهبری پیش بینی چنین وضعی را می کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری به مردم درباره خواص، رسالت و خط مشی و انحراف آنها سالها قبل تذکر دادند وبه این مطلب اشاره داشتند که اگر خواص بلغزد؛ مردم و جامعه به انحراف کشیده می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: در فتنه 88 برخی ازخواصی که باید در بصیرت افزایی پیش قدم می شدند متأسفانه نه تنها چنین کاری نکرده بلکه از توده مردم نیز عقب تر مانده؛ نگاه و عمل کردند.

وی فتنه ایجاد شده را موجب بروز فضای غبار آلود در جامعه دانست که مقطع حساسی را تا روشن شدن خورشید حقیقت در جامعه ایجاد کرده بود.

وی فتنه 88 را آزمونی دشوار برای کشور دانست و افزود: بحمدالله با عنایت الهی و الهام از نفس ملکوتی امام و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری طولی نکشید که حقیقت خود را در 9 دی 88 نشان داد.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: حضور عاشورایی و حماسی مردم در 9 دی کار دشمنان نظام را تمام و فتنه گران را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کرد.

وی افزود: مردم با شرکت در حماسه 9 دی به همه دنیا اعلام کردند که تا زنده هستند در مسیر و راه ولایت آمادگی و ایستادگی کرده و از انقلاب؛ استقلال و حیثیت نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.  

حرکت در مسیر ولایت نجات بخش از مسیر انحرافات

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه گفت: تا زمانی که با ولایت باشیم هیچ انحرافی ما را تهدید نمی کند و اگر قرار باشد که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی همانند فتنه 88 نباشیم باید گوش دل و جانمان به رهنمودها و اشارات رهبری و ولایت باشد.

وی بصیرت افرایی مردم و به خصوص جوانان را از دیگر عوامل بیمه کننده در مقابله با فتنه و آشوب دانست و افزود: حضور مردم در صحنه و همراهی و همگامی با رهبری از جمله نشانه های این امر می باشد.

حجت الاسلام صفی یاری، ذره ای فاصله گرفتن از خط و نگاه رهبری را آبستن گاه حوداثی دانست که می بایست برای آن هزینه های زیادی پرداخت.

حماسه 9 دی زنگ هشدار برای هوشیاری هر چه بیشتر بود

وی حماسه 9 دی را زنگ هشداری برای کسانی دانست که فکر می کردند انقلاب و نظام را هیچ خطری تهدید نمی کند و در کنج عافیت طلبی به زندگی روزمره مشغول بودند.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: مردم همواره باید با هوشیاری و بصیرت تمام مسائل را رصد و حضور در صحنه را همچون گذشته حفظ کنند؛ همچنان که در 9 دی اتفاق بسیاربزرگ و حماسه حضور مردم اتفاق افتاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: مردم در 9 دی از همان سنگرهایی که انقلاب و نظام اسلامی را پدید آورده بودند یعنی همان سنگر مساجد و هیأت های مذهبی خیز بلندی را برای دفاع از آرمان های انقلاب و رهبری برداشتند و پاسداری خود از کیان اسلامی؛ استقلال؛ هویت ملی و صیانت از خون پاک شهدا را به رخ دنیا کشیدند.

بصیرت افزایی بحث مهم رسانه ها به خصوص رسانه های بسیجی است

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه حوزه ی بصیرت افزایی محدود به یک زمان و محدوده خاص نیست؛ گفت: در این زمینه رسانه ها به خصوص رسانه های بسیجی رسالت بیشتری برعهده داشته و باید در این حوزه کارهای بیشتری انجام شود.

وی بصیرت افزایی را نیاز همیشگی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: به هر نوع و شکلی باید فرهنگ بصیرت افزایی در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با شوراهای فرهنگی  بر بحث دشمن شناسی  گفت: دشمن همیشه دشمنی کرده و در صدد توطئه علیه نظام است پس ما نیز در جبهه انقلاب باید با حفظ آمادگی و مجهز کردن جامعه به مردمی بصیر و آگاه در خدمت انقلاب و اهداف نظام گام برداریم. 



مسعود صفی یاری ::: یکشنبه 92/10/8::: ساعت 8:12 عصر نظرات دیگران: نظر